Monday, June 29, 2009

TRANSFORMER - 29 JUN 2009

Wadus....malas nyer nak kerja ari nie......
smlm aku Al... Pg kerja aku gi sepital nak amit darah kat sepital Az zahrah bangi....nmpk gaya nyer minggu depan aku kene ler amit coti lg...dah ler cuti tinggal 11 dari jer....mcm ner nak kumpul sampai ujung tahun....
lps pi sepital aku lepak umh mak aku jap...dlm tgh ari aku pi klcc ngan cik abg...dia dah plan nak pi tgk TRANSFORMER....So sampai klcc aku call alang....ajak lunch....pastu aper lg pow ler dia blanjer mkn A&W....hahahha.....padan muka kedut ler sgt......
lps mkn alang pi kerja..aku ngan cik abg mati kutu...coz br kul 2 lebih....wayang start kul 4.30....pusing punya pusing...br ler teringat nak pi Celcom beli broadband....call call center kater dlm klcc takder tp luar ader ler kat plaza aper tah aku pun tak hingat lak....aper lg kitaorng pun jalan2 cari celcom....nasib baik ler tak jauh sangat....hasil pujuk cik abg...melayang gak ler duit dia dlm 400 lebih beli broadband...hahaha...jgn mare abg....i luv u so much.......
pastu kita org tgk transformer...citer dia mmg bes giler....giler pun tak bes samapai tahap gaban....hahahha...citer penuh aksi,sedih romantis..suspend....puas hati ler duit melayang tgk transformer...aku paling suka watak bumblebee.....walau pun tak byk ckp...tp kiut....pi ler tgk...rugi klu tak tgk.....

Sowi ler....gmbr takder.....memula nak bergambar kat klcc...alih2....camera bttry low ler pulak.....lugi2......takper nnti aku tempek gmbr tiket...tu pu klu cik abg tak buang.......

No comments: