Wednesday, September 22, 2010

Open House....

Hujung minggu nie byk betul jemputa rumah terbuka...yg mana satu ler aku nak pi erk....dr klang ker Seremban...Wadus...mahu penuh peyut aku nie....Sana sini sanak saudara dan teman2 aku buat rumah terbuka...aku lak memula plan tak nak buat....tp dah abah cakap buat ler sikit makan2 tuk adik beradik...aku nie klu dah jemput adik beradik mak sedara sebelah umh kene ler jemput...kang xjemput org mengata..biler dah jemput mak sedara sebelah umh mak ku...sedara2 yg lain pun kene jemput gak coz aku nie duduk area puchong...sedara mara aku ddk area kajang, bangi, rinching, puchong, shah alam, kelana jaya n klang...nie br belah aku...sumer nyer ddk dekat2....tu lum masuk lg belah hubby...belah dia pun ramai gak area kl nie....

So hubby amit keputusan Sabtu nie buat untuk adik beradik n sedara mara belah aku. next week lak buat untuk belah hubby lak...tu lum masuk lg tang member2...

Tu bab nak decide date tuk rumah terbuka....menu pun lum terpikir lg nak buat aper.... so far angah dah bagi cadangan suruh buat nasi ayam....mahu pengsan aku nak buat sorang2 dengan kelengkapan kat umh tak cukup...hubby lak suruh buat simple2 jer....Kak ana lak cadang buat lontong lak....aku plan dlm otak ni nak buat speggethi dengan goreng chiken ball n nugget jer...tp org tua2 bkn nyer makan speggethi....

Apa kah menu yg patut aku buat erk......
mudah dan simple....

No comments: