Wednesday, May 30, 2012

Kahwin Oh Kahwin......

Salam,

Musim cuti sekolah selalunya mesti banyak undangan Kenduri Kahwin ataupun Majlis Bertunang. Almaklum masa ini untuk sedara mara berkumpul atau balik kampung. Bagi aku n family tahun cuti sekolah kali ini tak ada ler majlis kenduri yg terdiri daripada sedara mara dekat. Cuma majlis pertunangan akak sepupu aku yang akan dibuat di rumah atok a.k.a sebelah rumah mak aku je...

Tapi jemputan yang aku dan suami terima agak banyak juga sehingga tak termampu untuk menghadirikan diri. Minggu ni saja ada tiga dekat Kepong, Shah Alam dan Kelantan. Minggu depan lak Akak sepupu bertunang dan majlis kenduri kahwin kat Johor. Manakala minggu lagi satu lak ada dekat Subang dan Putrajaya. Rasanya ada juga yang aku lupa bila majlisnya coz ada yang kat Bukit Mertajam member suami tapi tarikh lupa.

Kepada teman2 yang melangsungkan majlis perkahwinan atau pun majlis pertunangan, aku dan suami mengucapkan tahniah dan selamat menempuh alam yang baru...... Insya Allah...

No comments: