Tuesday, July 27, 2010

Ngantuk+puasa+System slow...

Alhamdulillah ari nie aku masih dapat mengantikan puasa aku yg xberganti....entah ler mcm tak larat jer ari nie nak pose...per pun aku masih tetap meneruskan pose aku ler...mcm budak kecil tul ler....

Dah ler pose ari nie pastu mata aku nie ngantuk tahap gaban....yg paling kelakaw lak aku leh terlelap sambil menuggu system yg slow giler...mahu ler dua tiga kali kepala aku nie tersunggut2 ler....nasib baik masing2 buat hal sendiri...sumer nyer takder mood nak layan orang lain...

Tp yang paling bes nyer esk aku akan pi Genting sponser by company aku sendiri ler....yg bes aku g dengan member aku....cyn n kak nurul...yg tak bes bos2 besar join trip ngan aku gak ler....so far yg dah pi kata bes ler coz sumer nyer sponser...dr naik bas sampai balik termasuk indoor, outdoor n makan...part makan aku suka dorang cakap ader durian n manggis....harap2 esok masih ader tuk aku lg ler.....kalau panjang umur akan aku sambung N3 pasal Genting n upload gambor....walaupun takder sapa yg akan menghayati blog aku nie tp aku suka coz bebilar aku free baca balik terasa indah tul kenangan2 yg aku titipkan dalam blog nie...kat sini ler dapat aku luah kan.....dah kira mcm diari pun ader....aler2 diari moden ler...hehehehhe....

Wah tak sabar nyer menunggu hari esok.....
Genting.....ko tunggu ler....

No comments: