Saturday, October 15, 2011

Kenduri

Salam,

Hari nie aku ada 2 kenduri yang kena attand.. Satu kat Bandar Hussein Onn dan satu lagi kat Meru. Memang gile ler nak g dua2 kenduri coz dua2 memag keluarga rapat. So memandangkan aku xleh nak ulurkan tenaga di dua2 kenduri aku pun membuat keputusan setelah di restui oleh suami ku untuk membuat kuih bakar.

Malangnya pai nie au lak terlewat bangun lak. hahahhaa..... Gara2 aku salah kunci jam. Memula aku kunci kul 4 pagi tp jam berbunyi kul 6 pagi. Aku hairan bin ajaib ler napa jam xberbunyi rupanya aku set tuk workdays. Hampeh tul.

Nasib baik ler aku dah prepared bahan cuma nak satukan n masuk santan jer. Santan lak wat hal coz agak beku. tp alhamdulillah ok gak ler. Tepat kul 6.30 pagi aku dah start masuk oven. Harap2 sumer nya settle dengan mudahnya dah menjadi hendaknya uih ku ini.....

Wasalam

No comments: